Selasa, 12 Ogos 2008

Alhamdulillah, pada peringkat awal mula melancarkan blog ini, hati berdebar-debar juga. Manalah tau KURENG sambutan plak…. tapi, sekarang ramai pula orang yang masuk. Saya mengucapkan terima kasih kepada semua pengunjung yang saban hari sudi singgah ke mari.

Untuk kali pertama, statistik menunjukkan yang laman blog saya melebihi kunjungan laman blog suami. Tension juga dia, tapi itulah rezki namanya kan 🙂

Minggu ini saya uploadkan lagi KOLEKSI KERONSANG daripada mutiara dan kristal. Macam biasa, kepada sesiapa yang berminat, sila ikuti langkah-langkah mudah ni:

Ikuti 3 LANGKAH mudah ini:

  1. LANGKAH 1: Pilih barangan dan kenalpasti KOD barangan.
  2. LANGKAH 2: Buat pembayaran mengikut kuantiti dan harga barangan dengan cara BANK-IN mengikut ketetapan berikut:
  3. LANGKAH 3: SMS atau EMAIL (adeena08@yahoo.com.my) seperti berikut:

Maklumat Akaun Saya:

MAYBANK: MURNI BINTI MAHANSAH

No Acc: 1600 4500 5757

CIMB: MURNI BINTI MAHANSAH

No Acc: 100600 39283527

BSN: MURNI BINTI MAHANSAH

No Acc: 12100-29-83007188-0

Setelah saya semak pembayaran, saya akan kirimkan barangan yang diminta melalui POS MALAYSIA samada dengan POS LAJU atau POS EKSPRESS. SEMUA HARGA YANG TERCATAT UNTUK SETIAP BARANGAN DI LAMAN BLOG INI SUDAH TERMASUK DENGAN BAYARAN POS. Kecuali anda mahukan servis yang lebih laju, ANDA BOLEH MENAMBAH RM 10.00 LAGI untuk pengiriman melalui COURIER SERVICE seperti GDEX, City-Link, NationWide, SureReach dan lain-lain.

Disebabkan lokasi saya berada jauh di Semporna, Sabah, setiap penghantaran melalui Pos Malaysia mengambil masa 7 HARI untuk sampai ke destinasi. Selamat membeli-belah )